vrijdag 15 december 2017

Fons en Sien nr 2

Zei ik niet dat er meer Sientjes gingen volgen?

Met de aanloop naar de examens, kwam het bloggen er een tijdje niet meer van. Na het staren naar de computer om examens op te stellen, had ik daar geen zin meer in. Ik ben gelukkig wel blijven naaien en kan dus nu een bloginhaalmanouvre doen :-)

Ook de 2e Sien is een succes. Nr 2 kreeg ook een Sien jurkje.
In diezelfde uitverkoop  kocht ik ook een flamingostofje, met mooie streepjes aan de binnenkant.
Dochter nr 2 is 'warmbloediger' dan de oudste, dus het stofje mocht iets minder warm, maar blijft wel dik genoeg voor een winterkleedje.
Ook dit kleedje wordt gedragen-gewassen-gedragen en veel meer woorden moet ik hier niet aan vuil maken denk ik. :-) Wel wat foto's natuurlijk! Maar nr 2 is niet zo dol op poseren :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten