maandag 13 november 2017

Nog een late Stik Belgique

Ik had zoveel plannen voor Stik Belgique, dat ik ze nog even verder blijf uitvoeren :-)
Een tijdje geleden zag ik in de Femitex een stukje bruine skai liggen met een subtiel glittertje erin.
Ik zag de trui die ik ging maken dadelijk voor mij (dat gebeurt me niet zo vaak).
In mijn hoofd een donkerblauwe sweater met bovenaan een stukje skai. Met dit al af in mijn hoofd nam ik een klein stukje mee.
Dan was het op zoek gaan naar de blauwe sweaterstof, boordstof en oh ja, een patroon :-)

Het patroon vond ik in Naaien nr 12  van Veritas. Ik maakte, na me opgemeten te hebben de 38 maar heb hem uiteindelijk 2cm aan elke kant moeten innemen. Ook de werkbeschrijving was niet echt om naar huis te schrijven, dus ik ben niet onder de indruk van het Veritas magazine.

De blauw-grijze sweaterstof (exact de tint in mijn hoofd, hoeveel chance kunt ge hebben!) vond ik bij Pauli, MET bijpassende boordstof.

De bedoeling was een trui om thuis aan te doen, maar hij zat zo fijn dat ik hem ook naar school heb aangedaan.





Wat denken jullie, kan het of toch te casual?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten