dinsdag 15 augustus 2017

Flamenco



Terwijl ik aan het naaien ben, doen de meisjes niets liever dan tussen de stofjes snuisteren.
E. vond een stofje dat ik ooit gekregen heb van mijn oma denk ik. Het glanst en valt heel soepel. (Het glijdt ook heel erg, dus was een ramp om te verwerken).
Ik zag er eigenlijk iets in om te verkleden, een zwarte pietenbroek of een clownspak of zo...
Maar ja, 3 keer achter elkaar: 'mamaaaaaa, ik wil hier een kleedje van' + puppy-oogjes :-) 
En mama zwicht...
Bij een 'over-the-top stofje hoort ook een 'over-the-top' kleedje.
Opde naailes had Leen het boek Home made Mini Couture mee en de Whiskers die daar in stond past perfect in het plaatje.
De rok was een A-lijn en die hebben we nog breder gemaakt voor nog meer zwier. Dat doet het altijd goed. Ik maakte de 5 jaar, maar heb wel serieus moeten innemen (bijna 3 cm aan elke kant!) voor mijn smalle meisje.
Ik vind dat ze er wat uit ziet als een flamenco danseres zo...


Hij zit nog wat ruim, maar zo kan het volgend jaar nog mee (hopelijk :-))
en zwieren doet de rok heel goed! Kleedje goedgekeurd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten