vrijdag 30 maart 2018

Een leerkracht heeft een pennenzak nodig, toch?

Ik heb in mijn hoofd gestoken om voor onze oudste dochter een boekentas te maken, wanneer ze volgend jaar naar het eerste leerjaar gaat.
Omdat ik gelezen heb dat kurkleer hier ideaal voor is, moest ik dat toch eens eerst proberen. En ik moet zeggen, zoals ik al gelezen had, het verwerkt inderdaad heel aangenaam!
Aangezien ik ook de 'slijtvastheid' wilde testen (en ook eigenlijk omdat mijn pennenzak kapot gegaan was, maar de eerste reden klinkt beter ;-)) heb ik er dus een pennenzak voor mezelf van gemaakt.
Ik volgde de tutorial van Oon, die ik eerst wilde maken zonder flapjes, maar aangezien ik de tutorial toch niet zo vanzelfsprekend vond en er toch al wat losgetornd was, heb ik dat toch niet meer gedaan. En ik ben heel content van mijn pennenzak MET flapjes. Nu ben ik benieuwd hoe hij er eind juni gaat uit zien als hij 4 maand in mijn boekentas gezeten heeft. EN dan begin ik aan het echte werk.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten