woensdag 23 augustus 2017

Terug naar school (deel 2)

Niet alleen voor de kindjes is het 1 september terug naar school, ook voor mij :-)
Ik begin aan mijn 2e schooljaar lesgeven, dus ook wel spannend, dus daar hoort ook een nieuwe garderobe bij.
De Odette uit La Maison Victor is voor velen al niet meer nieuw, maar ik heb me er deze keer ook eens aan gewaagd.

Ik koos een katoentje met een beetje elasthaan. Bij nader inzien zou ik volgende keer toch een stofje kiezen met iets meer 'rek', of de halsboord in schuindraad knippen of wat langer maken. De ronde achterflap van het model vond ik niet zo mooi, dus dat heb ik rechtgetrokken.
De mouwen vind ik wel heel geslaagd.
Al bij al zat de T-shirt heel snel in elkaar en de man des huizes was ook content, want die kon een avond ongestoord voetbal kijken :-)



Wie heeft er zich nog al aan een Odette gewaagd?
Bij mij gaan er allesinds nog volgen!
Wil je op de hoogte wil blijven van mijn projectjes en blogposts, dan kan je mij volgen via facebookbloglovin of pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten